12 307 00 74 (08:00-16:00)
sklep@elektrycznenapedy.plNasze zestawy budujemy na markowych wzmocnionych szprychach
Aktualne terminy montażu
Salon sprzedaży Skawina 32-050, ul. Korabnicka 3c (pn-pt 08-16)
Jak działa rower elektryczny?
Numer katalogowy: flex |
+
bateria na bagażnik wraz z bagażnikiem 36V , 17,5 Ah (630Wh)
+
ładowarka 2A
Silnik w tylnej piaście jest naturalnym rozwiązaniem stosowanym do napędu roweru. Napęd na tylne koło nie zmienia charakterystyki jazdy rowerem.
Wszystkie nasze zestawy są montowane w POLSCE. Dzięki temu zestawy posiadają gwarancję jakości. Koło nadaje sie bezpośrednio do montażu w rowerze, nie wymaga dodatkowego centrowania.
Silniki zaplatane są na wzmocnionych szprychach SAPIM, przeznaczonych do rowerów elektrycznych, w kolorze srebrnym lub czarnym do wyboru. Średnica szprych 2,34mm.
Stosujemy tylko wytrzymałe aluminiowe felgi dwukomorowe, stożkowe.
Silnik posiada klasyczne otwory montażowe pod tarczę hamulcową.
Montaż wolobiegu na standardowy gwint.
Dołączony wyświetlacz, niczym licznik w samochodzie, informuje nas o wielu parametrach pracy silnika. Pozwala m.in. na odczyt prędkości jazdy, poziomu naładowania baterii, pokonanym dystansie, całkowitym przebiegu silnika (wskazania nie można skasować ani skorygować), występujących kodach błędów, wybranym poziomie wspomagania itp.
Zestaw zawiera:
- Silnik bezszczotkowy BLDC MXUS 350W 36V montowany w tylne koło wraz z felgą o rozmiarze 20 cali
- Baterię montowaną na bagażnik wraz z bagażnikiem 36V 17,5Ah (630Wh) + ładowarka 2A
- manetki hamulcowe z czujnikami na linkę
- manetkę gazu
- czujnik pedałowania PAS
- wyświetlacz LCD1
- sterownik 36V, 18A
- paragon lub Faktura
Parametry techniczne silnika
Parametr | Wartość |
Napięcie nominalne/maksymalne | 36V/42V |
Moc nominalna/maksymalna | 350W / 648W |
Sterownik | KT sinus |
Natężenie prądu max. | 18A |
Waga | 2,6 kg |
Max. prędkość jazdy dla koła 20" | ~30 km/h |
Moment obrotowy | 35 Nm |
Typ silnika | bezszczotkowy BLDC przekładniowy |
Przełożenie przekładni | 1:4.3 |
Ilość magnesów | 20 |
Dłogość osi | 130-155 mm |
Wyjście przewodu | po prawej stronie |
Bateria Li-ionSAMSUNG18650 35E o parametrach 36V, 17,5Ah (630Wh)
+ładowarka 2A.
+ aluminiowy bagażnik dwupoziomowy dla kół (20 - 29) cali
Bateria posiada oryginalne, ogniwa Li-ion SAMSUNG 18650 35E. Markowe ogniwa powodują, że żywotność baterii wynosi ponad 1000 cykli ładowania.
Oferowane baterie posiadają system BMS (ang. Battery Management System). System BMS w bateriach stosuje się po to aby ogniwa mogły funkcjonować, jak najdłużej, były niezawodne i stabilne, charakteryzując się przy tym dużą sprawnością oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa.
Zastosowanie systemu BMS zapobiega uszkodzeniu akumulatora, na przykład w wyniku jego przeładowania, niedoładowania albo przegrzania. System pełni również funkcję miernika poziomu naładowania baterii, sprawdza zgodność jej charakterystyki z wymaganiami odbiornika i optymalizuje przebieg procesu ładowania ogniw. BMS zastosowany w tej baterii posiada również balanser, który wyrównuje napięcie pomiędzy poszczególnymi celami, pozwalając na równomierne rozładowanie i ładowanie baterii.
Bateria dostosowana jest do montażu na bagażnik rowerowy. Posiada płytę montażową, którą na stałe montuje się do bagażnika. Następnie baterie można w łatwy i szybki sposób, przy użycia kluczyka, zdemontować i zabrać ze sobą w celu doładowania lub zabezpieczenia przed kradzieżą.
Bateria posiada stacyjkę w celu demontażu baterii z płyty montażowej roweru oraz własny wskaźnik naładowania.
Bateria posiada lampę LED, która może służyć jako tylne oświetlenie roweru.
Bateria posiada puszkę, w którą można zamontować sterownik silnika.
Parametry techniczne baterii
Parametr | Wartość |
Napięcie nominalne/maksymalne | 36V/42V |
Pojemność | 17,5Ah 630Wh |
Ogniwa | Samsung 18650 35E -- 10s5p |
Prąd rozładowania ciągły | 20A |
Waga | 3,5 kg |
Ładowarka w zestawie | TAK 2A |
Aluminiowy bagaznik w zestawie pasujący do rowerów o rozmiarze kół 26-29 cali
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie