12 307 00 74 (08:00-16:00)
sklep@elektrycznenapedy.plNasze zestawy budujemy na markowych wzmocnionych szprychach
Aktualne terminy montażu
Salon sprzedaży Skawina 32-050, ul. Korabnicka 3c (pn-pt 08-16)
Jak działa rower elektryczny?
Darzysz sentymentem swój jednoślad? Nie chcesz inwestować w nowy rower? Marzy Ci się sprzęt sportowy o wyjątkowym designie i funkcjonalności? Oddaj swój zestaw do konwersji i przekonaj się, jaką metamorfozę może przejść Twój rower elektryczny w naszym serwisie!
Poniższa galeria przedstawia nasze dotychczasowe realizacje. Zwróć uwagę, że nie ograniczamy się wyłącznie do jednego rodzaju rowerów. Mamy różne zestawy do konwersji rowerów elektrycznych, dlatego obsługujemy miejskie, MTB, fatbike, a nawet rowery towarowe. Ich użytkownicy sięgnęli po nowoczesne rozwiązania, które zaoferowali im nasi specjaliści. Po odebraniu jednośladu wyposażonego w zestaw elektryczny do roweru Bafang przekonali się, że jazda może być jeszcze przyjemniejsza i mniej męcząca. Dołącz do ich grona! Zaufaj doświadczeniu !
Przedstawiamy nasze przykładowe ralizacje konwersji rowerów elektrycznych.
Rower Fatbike SPECIALIZED FATBOY z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 1000W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C18. Dedykowany hydrauliczny układ hamulcowy z wbudowanymi czujnikami do systemów Bafang. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 60 km/h. Sterownik silnika zaprogramowany wedle wymagań klienta za pomocą programatora Bafang. Rower idealny w warunkach gdzie nie prowadzą ścieżki rowerowe..
Fatbike z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Manetki hamulcowe z czujnikami Bafang. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 60 km/h. Sterownik silnika zaprogramowany wedle wymagań klienta za pomocą programatora Bafang.
Fatbike z zamontowanym silnikiem w tylnym kole 2kW 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Manetki hamulcowe z wbudowanymi czujnikami. Prędkośc jazdy ok. 60 km/h. Odzysk energii podczas hamowania. Sterownik KT 48V 45A.
Merida Trail Full z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Czujniki halla na manetkach hamulców hydraulicznych. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 50 km/h.
Merida Full z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Czujniki halla na manetkach hamulców hydraulicznych. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów.
Ghost Full z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria oraz skrzynka zbudowana na wymiar ramy 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Zamontowany zestaw hamulcowy Bafang z wbudowanymi czujnikami. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów.
Kellys z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz DPC18. Czujniki halla na manetkach hamulców hydraulicznych. Zębatka 38T zamontowana za pomocą adaptera zębatki Bafang. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 50 km/h.
GIANT ToughRoad z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Czujniki halla na manetkach hamulców hydraulicznych. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 60 km/h.
Dartmoor Hornet z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Czujniki halla na manetkach hamulców hydraulicznych. Zębatka 36T Bafang Narrow Wide. Wyświetlacz lcd C18. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 55 km/h.
Rower CORTINA z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 36V. Bateria bidownowa 36V 14Ah. Napęd realizowany za pomocą paska zębatego. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 45 km/h. Zasięg realny 60-90 km.
Rower Kross Trans z zamontowanym silnikiem w tylnym kole 350W 36V. Bateria bagażnikowa 36V 17,5Ah. Prędkośc jazdy ok. 38 km/h. Zasięg realny 60-90 km.
Rower Btwin z sieci DECATHLON z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Manetki hamulcowe z czujnikami Bafang. Zębatka 46T. Zamontowany czujnik zmiany biegów BAFANG Prędkośc jazdy ok. 60 km/h. Sterownik silnika zaprogramowany wedle wymagań klienta za pomocą programatora Bafang.
Rower ROCKRIDER z sieci DECATHLON z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 14Ah. Wyświetlacz C965. Manetki hamulcowe z czujnikami Bafang. Zębatka 46T. Zamontowany czujnik zmiany biegów BAFANG Prędkośc jazdy ok. 50 km/h. Sterownik silnika zaprogramowany wedle wymagań klienta za pomocą programatora Bafang.
Rower dziecięcy ROCKRIDER z sieci DECATHLON z zamontowanym silnikiem w tylnym kole 350W 36V. Bateria zbudowana na wymiar zamocowana w sakwie 36V 10,5Ah. Wyświetlacz LCD-1. Prędkośc jazdy ok. 35 km/h. Z poziomu wyświetlacza ograniczana prędkość maksymalna oraz moc. Realny zasięg w granicach 40-60 km.
Kross Trans 11.0 z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Manetki hamulcowe z czujnikami Bafang. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 60 km/h. Sterownik silnika zaprogramowany wedle wymagań klienta za pomocą programatora Bafang.
Rower Kross Hexagon z zamontowanym silnikiem w tylnym kole 350W 36V. Bateria bidownowa do roweru 36V 21Ah. Czujniki halla na manetkach hamulców hydraulicznych. Prędkośc jazdy ok. 40 km/h. Zasięg ok. 100km.
Rower miejski Kross Flex 2.0 składak z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 36V. Bateria bagażnikowa 36V 17,5Ah. Zamontowany . Prędkośc jazdy ok. 40 km/h. Zasięg 60-90 km.
Rower miejski Kross Flex 2.0 składak z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang BBSHD 1000W 48V. Bateria bagażnikowa 48V 21Ah. Zamontowany . Prędkośc jazdy ok. 45 km/h. Zasięg 70-100 km.
Rower miejski składak STRIDA EVO z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 350W 36V. Bateria 36V 14Ah . Napęd realizowany za pomocą paska zębatego. Prędkośc jazdy ok. 35 km/h. Zasięg 50-80 km.
Jak wynika z relacji klienta "jako jedyni podjęliśmy sie konwersji tego modelu roweru i się udało"
Rower miejski Gazelle Grenoble z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 36V oraz baterią bidonową 36V 17,5Ah. Zasięg na jadnym ładowaniu ok 80-100 km. W zestawie zamontowany kolorowy wyświetlacz 500C. Tylna piasta wymieniona na przekładnię bezstopniową CVP NuVinci 380. Prędkość maksymalna ok. 50 km/h.
Gokart przerobiony na elektryczny. Zamontowany silnik QS Motor w przedniej piaście 1000W z baterią 48V 17,5Ah. Silnik stanowiacy zarazem koło napędowe 10 cali wykorzystywane równiez do przeróbek skuterów na elektryczne. Tego typu gokarty wykorzystywane sa często w rejonach nadmorskich w wypożyczalniach. Realny zasięg ok. 70-80 km.
Rower miejski Legrand z zamontowanym silnikiem centralnym TSDZ2 250W 36V z czujnikiem momentu obrotowego. Bateria bagażnikowa 36V 14Ah. Zamontowany . Prędkośc jazdy ok. 40 km/h. Zasięg 60-80 km.
Klasyczna damka miejska z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bagażnikowa 48V 17,5Ah wraz z dwupoziomowym bagażnikiem. Zębatka 46T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 55 km/h.
Rower miejski damski MERIDA z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 350W 36V. Bateria bagażnikowa 36V 17,5Ah wraz z dwupoziomowym bagażnikiem. Zębatka 46T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Wyświetlacz C18. Prędkośc jazdy ok. 45 km/h.
Rower męski MARIN z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 750W 48V. Bateria bidownowa do roweru 48V 17,5Ah. Wyświetlacz C965. Manetki hamulcowe z czujnikami Bafang. Zębatka 44T. Zamontowany czujnik zmiany biegów. Prędkośc jazdy ok. 60 km/h. Sterownik silnika zaprogramowany wedle wymagań klienta za pomocą programatora Bafang.
Rower Kross Level A2 z zamontowanym silnikeim w przednim kole MXUS 350W 36V. Bateria na ramę 36V 21Ah. Koło zaplecione na czarnych wzmocnionych szprychach przez naszą firmę w obręcz dwukomorową stożkową. Zasięg ok 60-100 km.
Rower Btwin z zamontowanym silnikiem 2kW w tylnym kole oraz zbudowaną w naszej firmie baterią na zamówienie o parametrach 48V 35Ah na ogniwach SAMSUNG 35E. Kształt baterii dostosowany do dołaczonej przez kliena skrzynki wykonanej z żywicy i włókna szklanego. Wyśiwtelacz KT-LCD8. Prędkość ok 60 km/h, zasięg ok 150km. Sterownik sinusoidalny KT 48V 45A.
Rower trójkołowy dla inwalidów z zamontowanym silnikiem w przednim kole 2kW. Bateria typu bagażnikowego 48V 24,5Ah. Realny zasięg 80-120 km.
Rower gastronomiczny do lodów od firmy Gasto Bike z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 500W 48V. Bateria zbudowana przez naszą firmę na zamówienie, zamknięta w szczelnej skrzynce 48V 17,5Ah.
Silnik zaprogramowany za pomocą programatora Bafang w celu dostosowania parametrów jazdy specyficznego pojazdu. Wyświetlacz C965.
Montaż napędu przeprowadzony przez pracowników naszej firmy w siedzibie właściciela, bez koniecznośco dostarczania roweru.
Napęd pozwala na dojazd do punktu pracy bez jakiegokolwiek zmęczenia, gdzie wczesniej sam dojazd był nielada wyzwaniem.
Rower towarowy Trio przerobiony na elektryczny. Napęd centralny Bafang 750W 48V, bateria bagażnikowa 14Ah. Idealny do pracy.
Rower towarowy Babboe Mini przerobiony na elektryczny. Napęd centralny Bafang 750W 48V, bateria bidonowa 17,5Ah zamontowana w skzrzyni.
Rehabilitacyjny rower trójkołowy typu tandem z zamontowanym silnikiem Mxus w przednikm kole 350W 36V. Bateria bidownowa 36V 14Ah zamontowana na koszyku wedle życzenia klienta. Zasięg roweru na jednym ładowaniu 60-80 km.
Rower typu tandem marki Jasid z zamontowanym silnikiem Mxus w tylnym kole 2kW 48V. Bateria bagażnikowa 48V 24,5Ah. Zasięg roweru na jednym ładowaniu ok. 100km
Trójkołowy rower dla osób starszych z zamontowanym silnikiem centralnym Bafang 350W 36V. Bateria bidownowa 36V 14Ah zamontowana w koszyku wedle życzenia klienta. Zasięg roweru na jednym ładowaniu 60-80 km.
Rower trekingowy Kross Trans 11.0 przerobiony na ebike. Zastosowano silnik w tylnym kole 2kW 48V. Wedle zyczenia klienta zamontowano dwie najmocniejsze baterie. Bagażnikowa 48V 24,5Ah oraz na ramę 48V 24,5Ah. Sumaryczna pojemność baterii to 49 Ah pozwalająca na przejechanie rowerem ponad 200 km na jednym ładowaniu. Na krótszych dystansach istnieje mozliwość wypięcia jednej z baterii i korzystanie tylko z jednej. Głównym celem klienta był duży zasięg, nieosiągalny dla oferowanych rowerów elektrycznych na rynku.